Warning: Undefined variable $skipSecond in /customers/1/a/7/jasminelaserclinics.nl/httpd.www/wp-content/themes/enfold/config-templatebuilder/avia-shortcodes/section/section.php on line 1517

Haaruitval behandeling Amsterdam JLC

Wat is haaruitval?

Haaruitval op het hoofd, ook bekend als alopecia, is een aandoening waarbij er sprake is van abnormaal haarverlies op de hoofdhuid. Dit kan variëren van milde haaruitval tot ernstige kaalheid, afhankelijk van de oorzaak en de ernst van de aandoening.

Haaruitval op het hoofd kan verschillende oorzaken hebben, waaronder genetische aanleg (zoals bij mannelijke kaalheid of vrouwelijke haaruitval), hormonale veranderingen, stress, voedingsdeficiënties, bepaalde medicijnen, auto-immuunziekten, infecties of bestralingstherapie.

Vormen van haaruitval

• Androgene alopecia: Ook bekend als mannelijke kaalheid of vrouwelijke haaruitval. Dit is de meest voorkomende vorm van haaruitval en wordt veroorzaakt door genetische aanleg en hormonale veranderingen.
  • Alopecia areata: Een auto-immuunziekte waarbij het immuunsysteem de haarzakjes aanvalt, wat resulteert in plotselinge, ronde kale plekken op de hoofdhuid.
  • Telogeen effluvium: Dit is tijdelijke haaruitval als gevolg van stress, hormonale veranderingen, ziekte of bepaalde medicijnen. Het haar valt uit in grote hoeveelheden, meestal enkele maanden na de trigger.
  • Tractie alopecia: Haaruitval veroorzaakt door herhaalde spanning op de haarzakjes als gevolg van strakke kapsels, vlechten, weaves of regelmatig gebruik van haaraccessoires zoals haarelastieken.

Haaruitval behandeling bij JLC Amsterdam

• XL HAIR. XL HAIR is een behandeling tegen haarverlies. Het stopt haaruitval, stimuleert haargroei en activeert de haarfollikel. Kortom het zorgt voor een verbetering van het volume van het haar. Bij JLC werken wij met RRS-Inject Skinboosters die voldoen aan de hoogste kwaliteit. De Skinboosters worden door middel van oppervlakkige injecties in de huid gebracht, dit kan gebeuren via handmatige injecties of met behulp met een derma-pen/roller.

haaruitval behandeling amsterdam

Benieuwd of deze behandeling geschikt is voor u? Boek snel een vrijblijvende behandeling bij een van onze huidtherapeuten!

Van Baerlestraat 160
1071 BG Amsterdam

info@jasminelaserclinics.nl

Algemene Voorwaarden

Bekijk hier onze voorwaarden

Maandag          09.30 tot 21.00 uur
Dinsdag            09.30 tot 18.00 uur
Woensdag        09.30 tot 18.00 uur
Donderdag       09.30 tot 21.00 uur
Vrijdag              09.30 tot 18.00 uur
Zaterdag           09.30 tot 18.00 uur
Zondag             Laatste zondag van de maand

In overleg kunt u op een afwijkende tijd behandeld worden.

Aangesloten bij

Kelly-Jo Feurich, Caitlyn an Haack