Warning: Undefined variable $skipSecond in /customers/1/a/7/jasminelaserclinics.nl/httpd.www/wp-content/themes/enfold/config-templatebuilder/avia-shortcodes/section/section.php on line 1517

Rosacea

Wat is Rosacea?

Rosacea is een chronische huidaandoening die voornamelijk het gezicht beïnvloedt. Het wordt gekenmerkt door aanhoudende roodheid, zichtbare bloedvaten, en in sommige gevallen kunnen kleine bultjes of puistjes optreden. Deze aandoening treft vaak mensen met een lichte huid en kan variëren in ernst.

Rosacea heeft verschillende potentiële oorzaken, waaronder genetische aanleg, blootstelling aan de zon, bepaalde voedingsmiddelen, en mogelijk bacteriële infecties. Triggers zoals alcohol, pittig voedsel en stress kunnen ook de symptomen verergeren.

Vormen van rosacea

Rosacea kent verschillende subtypes, waaronder erythemateuze rosacea (roodheid), papulopustuleuze rosacea (bultjes en puistjes) en phymateuze rosacea (verdikte huid op de neus).

rosacea behandeling amsterdam

Erythemateuze rosacea

rosacea behandeling amsterdamPapupustuloze rosacea Phymateuze rosacea

Rosacea behandeling Amsterdam JLC

Rosacea behandelen wij bij JLC Amsterdam op de volgende manier:

• Dye-VL. Dit IPL-apparaat geeft lichtflitsen af aan de huid. Het bloed in de vaatjes absorbeert dit licht, waardoor de vaatjes dicht worden gebrand. Het lichaam ruimt deze vaatjes vervolgens vanzelf op.
  • Om te voorkomen dat er nieuwe zichtbare vaatjes ontstaan, is het belangrijk om consistent te gaan smeren met zonnebrandcrème. Zonnebrandcrème beschermt de huid tegen de schadelijke invloeden van Uv-straling.

Heeft u advies nodig over wat het beste bij uw huid past? Vraag dan gratis een huidanalyse aan bij ons.

Van Baerlestraat 160
1071 BG Amsterdam

info@jasminelaserclinics.nl

Algemene Voorwaarden

Bekijk hier onze voorwaarden

Maandag          09.30 tot 21.00 uur
Dinsdag            09.30 tot 18.00 uur
Woensdag        09.30 tot 18.00 uur
Donderdag       09.30 tot 21.00 uur
Vrijdag              09.30 tot 18.00 uur
Zaterdag           09.30 tot 18.00 uur
Zondag             Laatste zondag van de maand

In overleg kunt u op een afwijkende tijd behandeld worden.

Aangesloten bij

Kelly-Jo Feurich, Caitlyn an Haack